28 augusti 2011

life is not a race



vann matchen idag, fett!
lever lite lagomliv just nu, lagom är tråkigt och har för tillfället

inget; men aja snart ska jag ju ändå åka? göra?

snart september snart mer höstmys, mmm.

kommer dock ha ett såkallat nolife denna månad
bara jobb och träning, men månadens "måsten" blir

jacka | skor | minska i omkrets | tattoo tänk | platta mindre!! :)


ser dock fram emot the kooks nya album. Att BMS startar igen och of course gossipgirl
men varför hittar jag inte the kings of leon dokumentären Talihina sky? filippa?




nu ska jag kolla entourage. hej Ari 

2 kommentarer:

  1. Hihi jag vet inte vart man kan hitta den heller tyvärr :/ visste inte om. Ohh kooks ja! Förbeställde det precis i början så nu hoppas jag innerligt att jag får det signerat!! :) bra månad den där september ändå :) kom till mig och kolla weekday live sen ;)
    och just det! Jag och Pontus iaf (kanske fler) kommer dra ner till Köpenhamn och High fivea hah tHe KOOKS. Haka på vettja

    SvaraRadera
  2. säg till om du hittar den :):) ohhh hoppas du får det så jag kan pussa den haha ;)

    när är the kooks i köpenhamn? självklart sugen :)
    puss

    SvaraRadera