6 februari 2012

överraskning påväg :)


TILL MIG SJÄLV!
nixon klockan alltså.
love sweet love

PHILOSOPHY. love sweet love spray fragrance reminds you that there is no greater 
feeling than being in love. it's a flirty, lively fruity fragrance that 
makes a woman feel smitten and irresistibly pretty.



hawaiian getaway
hawaiian getaway

pineapple coconut shampoo, shower gel & bubble bath and body lotion




snart är det alla hjärtans dag. jag fantiserar om
marc jacobs klockor :) en liten vovve och söt
frukost på sängen skulle också uppskattas (hint hint).
Men jag tror inte jag "får" en klocka, så jag har efter många om
och men tatt tag i det själv och köpt en alla hjärtans mig klocka. 
Skratta lite när jag såg denna, kan appliceras på allt
här hemma. inte just garderoben utan kanske alla mina saker :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar