27 september 2011

beach bästisbrillorna är trasiga.
buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.


är på jakt efter ett nytt par nya men det måste vara absolut
spegelglas, så man kan glutta hur mycket man vill utan att det syns!!

måste måste verkligen gå till frissan med (gillar det inte) då jag verkligen
inte vill klippa mig en millimeter, men börjar bli orange, inte ok!! 

Blev väckt inatt av G4S (igen) sabotagelarm puh, som tur va följde Claes
med mig och kollade läget. strömavbrott, värt! insåg dock att jag aldrig
skulle kunna jobba som väktare - läskigt och ensamt.

jobb jobb jobb, nu när jag är städtant har städmaskinen aldrig funkat
men idag tänkte jag nää jag orkar inte mer, nu måste du fan funka
ladda lurarna med deadmau5 attention whore och wipps. den funka!


Men nu har jag sparat det bästa till sist.
S5E01 beauty and the feast - Gossip girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar