8 september 2011

wake me up when september ends.

hej alla läsare haha.
för andra gången har jag bakat macarones. men det går/gick sådär, det var mycket lättare när bakfilippa var med! gah, men hoppas de smakar bättre än vad de ser ut. I alla fall att de så goda så mina kollegor kan trycka i sig dem  med nöje imorn på fredagsfikat!



spanade in läget på monki med.  


pratade rätt nyss om de fina skorna från weekday, prövade dem, men hade för breda fötter (buhuuuu). Men lillCarro köpte de gråsvarta och de är jättefina. MKT MKT avis, får beundra hennes. Men senefter det fick vi springa in på alla monki i gbg tillslut köpte jag de svarta skorna ovan (tydligen mkt eftertraktade i storlek 37).Jag gillar dem också! köpte ett litet svart fodral till min kära tangentolåsbara iphone med








































tänker alltid på dig filippis (och mkt annat hihi ) när jag lyssnar på denna.






sötdjur.



1 kommentar:

  1. Hihi oh jag är också jättesugen på att baka det! Ska göra det när jag införskaffat mig ett bakbord ;) Har så litet kök nu så man får nästan cellskräck haha. Lite jobbigt är det iaf. Men är assugen på att baka. Särskilt macarones :)
    Puss min pärla

    SvaraRadera